بحث هذه المدونة الإلكترونية

ماذا تفعل عندما يكون الشخص الوحيد القادر علي مسح دموعك هو الذي جعلك تبكي ؟؟؟


الأحد، 7 فبراير 2010

سبتك بواسطه محمد شماخ



سبتك وقلت يمكن ترجع تحن تانى يمكن اكون ظلمتك او كنت معاكى انانى لقيت الجفوه منك والحب الى كنتى تحكيلى عنو بعيد بعيد عنك حسيت فى عنيكى فى اخر مقبله نظرة تحدى مشفتهاش نظره مخبيه وراها دنيا تنيه انا وانتى معشنهاش حسيت انك بضيعى منى بتتحدينى بكلمك وبتبعدى عنى خلتينى احس انى معاكى غريب بعد ما كنت ليكى اكتر حبيب بعد ما طفييت نران العشق طفيت الهيب شبت نران الخقد نيران الكره الرهيب وسكت وكتمت نارى وحولت عنك ادارى وقلت اديكى فرصه يمكن ترجعى تحنى تانى لقيتك جفيتى وبعتى حبى وانتهيتى واخترتى غيرى وابتديتى من جديد يا ترى هو زيى ولا حب من بعيد يا ترى انا ليى زكرى ولا خلص يا ترى فكره عهدنا فكره كلامنا فكره الى بينى وبينك من ايام سهرنا فكره كل كلمه حلوه التهالك بتردديها بتشتاقى ليها كلمت بحبك يا حببتى بتنطقيها ولا خلص ظلمك عنادك خلكى تنسى كل ذكرا انا كنت فيها اوعى تلومينى على حبى ليكى كل الى بقولو ده من خوف قلبى عليكى يلى مشيتى واخذتى الروح معاكى مش هياس فيوم وهستناكى لما تحسى انك وحيده هحس بيكى وصدقينى فى كل لحظه بحن ليكى مكرهتكيش ولا فيوم هقدر اكره خليكى فكره القلب الى حبك عمرو ميجرح وسبتك وقلت يمكن فيوم انا ظلمتك يمكن جرحتك بس ما تلومينى انا لومى نفسك انتى الى بعتى وده كان قرارك متلومينيش على انى هجرتك بس والله بحن ليكى واشتقلك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق